jaroslav.cabalka@3dfitness.cz +420 607 228 988

BODY & MIND

PILATES

jeden z nejefektivnějších existujících cvičebních programů, jehož základem je nejprve zpevnit svaly centra těla (core) a odtud pak pokračovat k povrchovým svalům a získat tak pevné, dlouhé a štíhlé svaly, ohebnou páteř a klouby bez bolestí, efektivní a přesné pohyby a koordinaci Jedná se o sestavu posilovacích a protahovacích cviků. Pilates aktivuje hluboký stabilizační svalový systém,koordinuje dýchání s pohyby,redukuje chronickou únavu,zvyšuje svalovou sílu a vytrvalost,zlepšuje držení těla,zpevňuje a zároveň protahuje tělo,pomáhá odstranit stres,odstraňuje svalové disbalance a bolesti zad.Cvičení je vhodné jak pro začátečníky, tak i pokročilé

POWER YOGA

Relaxačně posilovací hodina zaměřená na protažení a posílení svalstva. Cvičení je vedené v pomalém tempu.Hodina je vhodná jak pro začátečníky, tak pro pokročilé. Hodina power yogy je dynamičtější než ostatní druhy jóg.pomáhá zvyšovat sílu, pružnost a odolnost. Různé pozice procvičované na lekcích power jógypředstavují fyzickou, duševní a emocionální výzvu. Cvičení jsou sestavena tak, aby posilovala a rozvíjela celé tělo. Pomáhají spalovat kalorie, zvyšovat rychlost metabolismu a budovat svalovou hmotu.Lekce power jógy jsou tedy určeny pro ty, kteří jsou v dobré fyzické kondici a rádi cvičí, ale také chtějí nějakou reflexi.

ZDRAVÁ ZÁDA

Pomalé cvičení s možností využitím balančních a posilovacích pomůcek. Pomalé cvičení zdravotního charakteru, zaměřené na odstranění bolestivosti zad, protažení a posílení problematických svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.

POWER & STRETCH

spojení balančních, mobilizačních cviků, dynamického strečinku a posilovacích cvičení pro dokonalou balanci svalů (zpevnění i protažení), harmonizaci mysli a těla. Hlavní pozornost je věnována oblasti břicha, ale také komplexnímu posílení a současně protažení celého těla. Vhodný trénink pro lidi trpící bolestmi zad a se sedavým zaměstnáním.

PORT DE BRAS

Port De Bras je cvičení pro každého, koho neláká aerobic nebo klasické posilování. Port De Bras vychází z klasického tance a baletu, proto si na své přijdou zejména ti, kteří chtějí u cvičení vypadat elegantně. Port de Bras je cvičení z řady Body and Mind, které vede k uvolnění mysli i těla. Cvičební hodina se obvykle skládá z aktivní části - cvičení s prvky tance, klasického posilování a nakonec následuje relaxační část.Port de Bras je vhodné pro všechny, kdo chtějí procvičit správné držení těla a posílit záda. Správný postoj je základ všech cviků Port De Bras. Při posilování se klade důraz zejména na břicho, což je pro správné držení těla ideální. Při hodinách pracují hlavně ramena a paže - většina cviků je doprovázena ladným pohybem rukou. Hodin se však nemusí nikdo bát - žádná taneční průprava není potřeba, cviky zvládne každý.